Verzenden
18 september 2023 2023-10-02 15:04Verzenden
Nadat u uw bestelling heeft geplaatst, ontvangt u van ons een ontvangstbevestiging. Heeft u de betaling direct verzorgd, dan gaan wij direct over op het klaarmaken van uw bestelling / pakket. Heeft u gekozen voor optie ‘achteraf betalen’ zullen wij een check doen met onze administratie en indien zij goedkeuring geven, gaan wij over op het klaarmaken van uw bestelling / pakket. Indien er reden is om niet direct tot uitlevering over te gaan, zal 4CleverDental hierover de klant informeren en in overleg zoeken naar een oplossing.
Verzenden
Wij verzenden in principe via courier (DHL) en afhankelijk van de maatvoering versturen wij via (brievenbus)pakket. Zendingen worden altijd als (brievenbus)pakket verzonden inclusief track&trace code. Hierdoor heeft u altijd de mogelijkheid om uw zending te volgen via de track&trace code welke u ontvangt in de verzendbevestiging per mail.
Kosten
– De verzendkosten binnen Nederland / België bedragen €4,95 (incl. 21% BTW) per pakket.
– Boven €350,00 (ex BTW) is verzending gratis voor levering NL / BE.
– Verzendkosten voor zendingen naar overige (EU-)landen is op aanvraag.
Levering
– Indien u op werkdagen voor 14.00uur besteld wordt uw order (indien mogelijk) nog dezelfde dag verzonden, mits producten op voorraad zijn.
– Orders geplaatst na 14.00uur of in het weekend worden altijd de eerst volgende werkdag verzonden. Houd aub altijd uw track&trace code in de gaten voor een update.
Pre-order
Omdat veel items een hoge omzetsnelheid hebben bij 4CleverDental (4CD) en wij ze soms niet direct de zelfde dag of week kunnen aanvullen, verkopen wij ook items op pre-order basis. Dit houd in dat u een item betaalt, reserveert en deze zo snel mogelijk na levering in ons magazijn, wordt uitgeleverd.
Vertraging
Het kan zijn dat een van onze verzendpartijen een vertraging oploopt (bijvoorbeeld bij feestdagen). 4CleverDental (4CD) is hier helaas niet verantwoordelijk voor. Houd aub alle updates via de track&trace code in de gaten. Is het onduidelijk waarom uw pakket vertraagd is en komt u er niet uit? Stuur dan aub een bericht naar info@4cleverdental.nl, dan kijken wij graag met u mee!
Ontvangst
Indien u tijdens de levering van uw pakket niet thuis bent en u ontvangt geen brievenbuspakketje maar regulier pakket, dan zal de postbezorger een notitie in de brievenbus achterlaten dan wel een notificatie-mail hierover versturen met daarop de te nemen stappen om uw bestelling alsnog te kunnen ontvangen.